Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu podniku
Jelínková, Soňa ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybraného podniku. V první části práce jsou zpracovaná teoretická východiska nezbytná pro pochopení zkoumané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku pomocí analýz marketingového vnějšího a vnitřního prostředí. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných prvků marketingového mixu podniku.
Návrh marketingové komunikace pro ubytovnu Služeb Blansko, s.r.o.
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové komunikace Služeb Blansko, s.r.o. a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu. Na základě zpětných vazeb od zákazníků a diskuze s vedením firmy, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Služeb Blansko, s.r.o.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Novotný, Vojtěch ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. První část práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti týkajících se marketingu a vybraných analýz. Druhá část sestává z analýz vnějšího a vnitřního prostředí v dané společnosti. Závěrečná část představuje návrh na zlepšení současné úrovně rozšířeného marketingového mixu, včetně zhodnocení dopadů navrhovaného řešení.
Návrh marketingového mixu podniku
Jelínková, Soňa ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybraného podniku. V první části práce jsou zpracovaná teoretická východiska nezbytná pro pochopení zkoumané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku pomocí analýz marketingového vnějšího a vnitřního prostředí. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných prvků marketingového mixu podniku.
Business plán obchodu s fotografickým vybavením
Topolář, Marek
Cílem diplomové práce je vypracovat business plán, sloužící k založení obchodu s fotografickým vybavením ve městě Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje základní terminologii týkající se strategického řízení a strategické analýzy. V druhé části, zvané analytické, je analyzován provedený kvalitativní výzkum, dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí a analýza interních a externích zájmových skupin, které odhalují silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby podniku. Následně je provedena finanční analýza podniku. Na základě faktorů zjištěných v rámci analytické části práce jsou v návrhové části navrženy konkrétní strategie sloužící k úspěšnému započetí podnikání. Závěrečná část je věnována diskuzi navrhnutých řešení.
Obchodní strategie rozvoje ubytovacího zařízení
Staněk, Adam
Cílem bakalářské práce je navržení obchodní strategie rozvoje pro ubytovací zaří-zení, které se nachází na jižní Moravě. Práce je rozdělena na tři části. V první z nich, Literární rešerši, je vysvětlena základní terminologie strategického řízení. Druhá část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a taká analýzou klíčových zájmových skupin, které odhalují příležitosti a hrozby a silné a slabé stránky. Na základě analýz je sestavena SWOT matice, ze které jsou navrženy strategie sloužící jako podklad k rozvoji majiteli podniku. Poslední část je věnována diskuzi návrhů a závěru.
Obchodní strategie pro rodinné květinářství
Maschke, Robert
Bakalářská práce má za cíl vytvořit obchodní strategii, která bude sloužit pro zlepšení stávající situace rodinného květinářství v Bučovicích. Práce je složena z části teoretické, analytické a návrhové. V rámci teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy spojené se strategickým managementem. Analytická část pak přibližuje současné prostředí, ve kterém se podnik nachází a vlivy, které na něj působí. Rovněž jsou odhaleny také motivy zájmových skupin, s nimiž je navrhovaná strategie v souladu, což zjednoduší její implementaci. Návrhová část pak vychází z analytické části, kde jsou vytvořeny jednotlivé strategie, které podniku pomohou uspět v konkurenčním prostředí a ideálně i k dlouhodobému fungování na trhu. Závěrem jsou pak výsledky diskutovány a doporučeny kroky k implementaci.
Obchodná stratégia firmy ABC s.r.o.
Balážová, Soňa
Abstrakt Balážová, Soňa. Obchodní strategie firmy ABC s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem bakalářské práce je navrhnout obchodní strategický plán pro nově otevřenou prodejnu firmy ABC s.r.o.. Práce se skládá ze tří základních částí. Literární rešerše popisuje základní terminologii strategického řízení. V analytické části jsou převedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, které spolu s analýzou zájmových skupin přibližují příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. V návrhové části, která vychází z analytické, jsou na základě faktorů navrženy strategické cíle, které pomohou podniku přiblížit se k jeho cíli. Práci zakončuje diskuse k navrženým cílem a závěr.
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Chládková, Martina
Chládková, M. „Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně“. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá analýzou současné podoby marketingového mixu ve vybrané maloobchodní prodejně. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků rozšířeného marketingového mixu. Návrhy vychází z analýzy vnějšího prostředí, analýzy konkurence a z provedeného průzkumu trhu. Pro naplnění cíle práce je provedena literární rešerše, ve které jsou vymezeny základní pojmy. Ve výsledcích práce jsou aplikovány jednotlivé metody analýzy jako PESTE, Porterův model pěti hybných sil, analýza konkurence a EFE matice. Vnitřní prostředí prodejny je zkoumáno s využitím rozšířeného marketingového mixu. K vytvoření doporučení na zlepšení a k identifikaci cílového zákazníka je využito dotazníkové šetření. Nejvhodnější návrhy jsou posouzeny z ekonomického hlediska.
Návrh marketingové komunikace pro CLIP Luhačovice
Matulová, Adéla
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro rodinnou firmu CLIP Luhačovice, která má vést ke zvýšení obecného povědomí o firmě. K tomuto účelu byly provedeny analýzy prostředí pomocí Porterova modelu konkurenčních sil, PESTE analýzy a rozšířeného marketingového mixu. Poznání firmy a jejich zákazníků bylo rozšířeno pomocí dotazníkového šetření. Na základě poznatků zjištěných z těchto analýz byla následně navržena marketingová komunikace vhodná pro firmu a následně spočítána finanční náročnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.